Opinie o meble24.sklep.pl w Okazje.info
Pobieranie danych...
Raty przez Internet – Platforma Ratalna
– zakupy i sprzedaż na raty

Transport i dostawa

  1. Koszt dostawy
    Przy każdym z produktów podaliśmy cenę dostawy pod wskazany adres. Cena ta obejmuje jedną sztukę towaru.
    Przy większych zakupach tj, kilku sztukach tego samego produktu w paczkach, lub kilka osobnych brył mebli twardych w paczkach, koszt transportu obliczany jest w koszyku.
    Przy zakupie więcej niż 1 szt. obliczany jest jeden najwyższy koszt dostawy. Przy zakupach powyżej 5000 zł transport gratis.
    Koszt dostawy obejmuje dostawę na terenie całego kraju.
  2. Doręczenie Przesyłki
    Pracownik operatora logistycznego ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu Klienta.
    Nie wnosimy przesyłek cięższych niż 30 kg . Zgodnie z obowiązującym prawem, pracownik operatora logistycznego ma obowiązek wnieść paczkę do maksymalnej wagi 30 kg.
    Podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń mechanicznych. W momencie stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności np. uszkodzenie opakowania Przesyłki, podpisz list przewozowy z adnotacją "opakowanie uszkodzone". Następnie rozpakuj przesyłkę i w obecności kuriera sprawdź, czy jej zawartość nie jest uszkodzona. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia elementów wypełnij z pracownikiem protokół szkody.
    W takim przypadku Tylko protokół szkody wypełniony przy odbiorze będzie podstawą do dalszej reklamacji
    § Sprawdź zawartość Przesyłki pod kątem zgodności z zamówieniem (np, kolor, ilość elementów/brył), o wszelkich niezgodnościach natychmiast nas poinformuj
    § Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności, złóż reklamacją za pośrednictwem maila lukasz@meble24.sklep.pl załączając jako załącznik zdjęcia wady zdjęcia elementu oraz zdjęcie karty montażowej z zaznaczonymi elementami
  3. Informacja o wysyłce
    O nadanej przesyłce informujemy przynajmniej jeden dzień przed jej doręczeniem gdy zamówienie jest u nas na magazynie . Zazwyczaj odbywa się to drogą telefoniczną w której Klient potwierdza lub odmawia jej przyjęcia. W przypadku odmowy, ustalany jest przez naszego pracownika nowy dogodny termin doręczenia.